Just nu...

... Sitter jag och bara myser! Stora hans två syskon från Finland, Rosinskan från Skövde och mor från Söderhamn är här... Vi har precis ätit, och nu provsmakar vi vårat barskåp!  Är man från Finland så är man!!! Och det är bara att hänga med.... Just nu är vi inne på en konskenkorva med jordgubbssmak! (Mor har precis dragit en shot....)

Idag har vi varit på KAU och gått igenom sista tenta (hadde "alla rätt tills jag blev motbevisad"!!!!) Åsså övade vi till imorron, och jag tror att det kommer att bli väldigt bra. Jag ska försöka sköta mig, även om det blir svårt!!

Nu ska jag nog ta en shot (med min mor)!!!

JAG ÄR GLAD!!!! KIPPIS!!!!
Puss och Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Åh jag stortrivs oxå vännen! Shit vad glad jag är över att vara här hos dig!

Det tar vi en shot för;)

Du är bäst!

Puss!!

2009-06-04 @ 21:18:03
Postat av: Britta Den Osnygga

Ta´t lugnt med shotandet...det är en dag i morgon också!!!!!!!!!!!!! Själv har jag precis strukit en skjorta åt gubben, har även putsat hans skor. Vad gör man inte, känner mig som en husfru alá 50-tal.

Ses i möra 07. 45

Puss

2009-06-04 @ 21:58:54
Postat av: syrran

hello syrran!Tack för igår gud va trevligt det var.Mår kanon bra idag äntligen mår jag bra efter en fest.Har nu varit och kollat på en fotbolls match de fick stryk men vad gör det.Ska nu snart iväg igen med Fridis. Många kramar från syrran städa på hej hå kram kram

2009-06-06 @ 12:56:49
Postat av: Lilla jag

Rosiniskan:

Alltid lika välkommen, det hoppas jag att du vet!!!

Löv You



´Britta den osnygge!

Ja, Du evt ju hur dagen blev, Du va ju med! Jag hann aldrig krama och säga grattis efter Aulan! Du är bäst! (efter mig alltså!!!)



Syrran:

Varsågod, jag är så glad att Du och Din lilla familj ville vara med på min stora dag, och att Du och Fridis kom till Aulan!

Härligt att Du mår bra, Hemma hos Lilla jag blir man bara glad av alkoholen, inte dålig!



Puss och kram Lilla jag

2009-06-06 @ 14:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0