Klockan 13:00

Va det dags att tåga in i aula Magna på universitetet och ha en högtidscermoni för 2009 års sjuksköterskor!
Våra nära och kära fanns redan på plats och fick vara med och se när vi fick ta emot sjuksköterskebroschen
 och en ros! Det blev oxå lite sång och tal av både lärare och studenter.

Det känns lite konstigt, men nu kan man tittulera sig "SJUSKÖTERSKA"!
Väldigt roligt, men oxå lite skrämmande faktiskt.
Det var en väldigt fin cermoni tycker jag, och jag är MYCKET glad att min mamma, pappa, mormor, systeryster, min diamant, Stora han, fru Max och Rosinskan ville vara med och närvara vid denna, för mig stora höjdpunkt!
Tack snälla!

Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Jag är sååå glad att jag fick va med!

Du är bäst syster-yster!!

2009-06-08 @ 17:09:23
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

Vad skulle dagen vara utan Dig? (Kommande) syster-yster....

Puss och kram

2009-06-09 @ 17:12:55
Postat av: Syster Frida

Är det Karlstad du läst vid? Jag samlar in info om olika broscher nämligen och undrar om jag får använda din bild på broschen?



//Syster Frida

2010-12-16 @ 22:22:37
URL: http://fridasyster.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0