Ledig dag.

För att inte ta ut sig maximalt på avd 12, har jag idag en ledig dag. Tyvärr fick jag bara ca 80% tjänst under sommaren, men så här i efterhand är det rätt så skönt att vara ledig bort ibland...
Dagen har väl inte innehållit så himla mycket, jag har varit en sväng till stan, lämnat in min klocka för gravyr, åsså en lunch hos familjen M.
Det har blivit ganksa mycket slappa idag, det har liksom inte varit något lockande väder, så det har med andra ord varit "softening" som gällt... Har tillochmed ELDAT i brasan idag, för att det har varit så kallt.. Är det snart mitten på juni eller va det mitten på april det va?
    Jag tycker att det är lite konstig, för jag går omkring och är ständigt trött tycker jag. Men det är klart, det har väl varit en hel del nu på slutet, och min vår har varit ganska påfrestande, så kroppen reagerar väl nu...

Systeryster kom på en snabbvisit, och det är alltid lika roligt när hon dyker upp. Alltid pigg och glad, fast ibland arg som ett bi! Det är min systeryster det....

Såg på favvoprogrammet Grays Anatomy och TYVÄRR va det sista programmet för säsongen, illa illa....
Men åh andra sidan är det rätt så skönt att slippa bry sig om tv nu under sommaren...

Imorron gör jag kvällen, börjar klockan 13:30 och slutar 21:30. Jag ska ringa min älskade vän Å och höra så att det är ok att hyra in sig på en madrass en natt... Synd bara att jag missar att vara hemma när Stora han kommer, det är ju det bästa på hela veckan....
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0