Oj...

...Va det va trevligt igår!
Glada sommriga människor, som alla uppvisade ett strålande humör!
Alla var med i lekarna, och jag tror att de alla hade det roligt!
Här finns bevis på att folket är i full action!

God mat fick vi och gott att dricka!
  
Till och med systersonen O kom, det hade inte Stora han och lilla jag räknat med, med tanke på att han är i moppe åldern, och det är roligare med dator och kompisar än med hans "gamla" moster!
Barnen som var med skötte sig själva, alla var sams och alla fick vara med!
Jag skulle kunna fira midsommar lite oftare, men då kanske inte alltid på våran gård!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

Hej syster yster!!Ja du kan du ställa till med kalas det var myckte trevligt igår. o och O sa att de tyckte det var kalas kul vid vårat bord skrattade vi nästan hela tiden ännu bättre blev det när hunderna vann.VOV VOV vi är bäst. Nu har jag börjat pinplat kaffe så jag orkar med en natt till, men jag måste säga är inge trött känns jätte bra men återkom vid 2 till 5 på morgonen då är jag inte lika pigg.Vilket snyggt bord och stolar ni hade köpt passade mycket bra till den nya "ballen".Kram kram sov så gott från syrran.

2009-06-20 @ 18:20:11
Postat av: Lilla jag

TAck det va trevligt att höra. Jag tyckte oxå att det var en mycket trevlig, och lyckad tillställning, synd bara att hundarna vann....

Hoppas Din andra natt gick bra, själv sov jag ovaggad!!

Puss och kram

2009-06-22 @ 10:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0