Söndagsnöjen!

Nu kom äntligen hallonplanterna i jorden! Först va jag upp till Maxi för att inhandla lite mull och kobajs, så att de ska trivas, frodads och avla hallon! Kan nog bli lite svårt att få till det där med hallon detta år, men M har lovat att jag får komma och snatta hos honom, om det är så att han får mycket på sina buskar!
Men nästa år, ska jag förhoppnigsvis ha egna, på egen gård!


Igår fick vi äntligen i våran båt! Det var M, Stora han och lilla jag som tog premiärturen, och den morrade så fint så fint!
När vi va mitt ute på havet stannade vi motorn och låg och bara guppade omkring medan vi fikade! Det börjar känna som om det är sommar....
Jag var lite lockad till att bada, MEN tyvärr hade jag inga badbyxor med mig.....!!!


Klockan 5 var vi hembjudan till Fam L för korvgrillning! Lyckan var total för Stora han när han insåg att det fanns obehindrat med korv.... Han är ju en av världens strösta korvälskare.. Fick han bestämma skulle vi äta korv 360 dagar om året....
Det var en bra dag, innefatta det mesta av en sommardag faktiskt!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Grattis till båten! När kommer ni till Mariestad???

Puss!

2009-06-23 @ 22:38:53
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

Tack tack.

Ja, jag kan nog inte svara på när vi kommer, och jag kan definitivt inte svara på om vi kommer med båt eller bil...

Puss och kram

2009-06-24 @ 10:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0