Värme!

TUSAN vilket härligt väder det är ute... Synd bara att man GÅR INNOMHUS och slavara. Men det hade jag ju räknat med i och för sig. Men man är ju LITE avundsjuk på de som får vara ute i det härliga vädret...

Idag är det kvällspasset igen, och jag hoppas att det kommer att gå bra. Det har varit lite rörigt för mig, nu när jag har "medicinbarn". Har man kirurg eller ortoped är det lite lugnare, men hon som jag går bredvid har medicin, och då blir jag det automatiskt...

Nu ska jag ut och njuta några minuter innan jag åker iväg!
Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

Hej och hå! Gud va varmy det är nu har jag babdat igen denna gång i skymmníngen kallt i början men efter en stund så var paddan i. Ska snart iväg och jobba natt det är perfekt att jobba på nätterna och sola på dagarna. Men jag har inte fått så mycket tider i Juni lite surt men det är ju väldigt gött att vara ledig men det blir dåligt med pengar.men vad är det ?jo papper kram från mig

2009-06-25 @ 17:33:24
Postat av: Lilla jag

Syrran:

Du är helt galen som redan har badat... Det är ju ca 17 grader - kallt förmodar jag!

Ha det gott!

Puss coh kram

2009-06-25 @ 21:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0