1:a dagen!!!

Idag började jag ju klockan 13, och det började ju bra med att min handledare inte kom... Efter ca en kvart, först då dök hon upp! "Sån är jag, kommer alltid typ fem minuter efter", sa hon!
E, handledaren, verkar vara en go och glad dam, runt 50 sissådär!
Vi satt och pratade ett bra tag, å så pratade vi lite till och lite till.....
Runt 18:10 drog vi iväg i en liten spruttbil, och var till två patienter.... De bor lite utanför stan, det tar ca en ½ timme dit och en ½ timme tillbaka, och när klockan var 21:15 var vi tillbaka i stan, och det var dags att sluta...
Man kan inte säga att jag har jobbat ihjäl mig, för jag har inte gjort något alls..
Det blir nog mer imorron, för då är det tydligen rond på ett boende som E har hand om!
Det blir nog bra det!
Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0