2:a dagen

Hade sovmorron idag till klockan 7, eftersom jag inte började jobba förrän klockan 8, och jag hann med en frukost med min lilla älskling Stora han innan jag tog opelen plutt plutt upp till min praktikplats.
Idag var det rond på de avdelningar som min handledare E har hand om. Läkare och vi två gick in till några boenden och kolla lite.
Sen visade E mig runt på hela boendet som har fyra våningar.
Vi pratade med några boenden, och de är verkligen störtsköna. Fast att de har sina problem har de sina personligheter och en del egenheter, och de är helt enkelt hur mysiga som helst....
Efter lunch hade vi något som kallas målsamtal... Då går vi igenom vad jag vill lära mig, eller sådant som jag anser mig behöva öva på, så att handledaren vet vad som ska läggas "mer krut på"....
 Jag hade nog några mål som kan bli svårt att nå upp till, eftersom jag skrev dessa innan jag visste vad för sorts patienter jag skulle få träffa, men jag tror att de flesta av mina mål går att jobba med!

Dagen avslutades med ett pass med Kick and box och vid hemkomst blev det toast och tvtittande!
 Jag har haft en bra dag!
 Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Jajja

Låter som att du trivs..gött mos! Jag mä..i Arvika..nu måste jag ha min skönhetssömn...natti natti

2009-03-10 @ 21:54:36
Postat av: Anonym

Jajja:

Ja jag trivs, min handledare är urgullig (både mot mig och pat!)

Skönt att höra att Du trivs!

Puss och kram Lilla jag

2009-03-14 @ 12:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0