Bättre!

Det känns bätter nu, vad det gäller omtentan.
Det är väl som jag sa när jag var liten och hade trillat och slagit mig: "Ta nya tag"....

Tänk vilket skitväder det var igår, det är inte nu som jag vill ha snö, det räcker med det som har kommit under vintern.

Snart ska jag åka iväg å slåss lite... Det kan ju faktiskt va lite motigt innan man kommer igång, men när man sen har börjat går tiden oftast väldigt fort, och det är väldigt skönt efteråt!

Imorron är det seminarium, och vi ska sitta och presentera våran c-uppsats för våra kurskamrater som är inom samma område som jag på praktiken (alltså är vi 8 stycken).

På torsdag ska jag presentera min uppsats för mina "arbetskamrater", å jag som trodde att jag gjort mitt vad det gällde uppsats, men inte då...
Fast jag har lovat att ta det väldigt snabbt, för sen ska jag berätta och visa bilder från min Etiopienresa, och det är MYCKET roligare!

puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Hejja dig! Klart du klarar omtentan, måste va positiv du vet=)

JÄtte GRATTIS till sommarjobbet och hoppas att du slog så mycket du bara orkade på träningen. Kommer du ihåg när vi kick'n boxade? Jag blev ju helt mörbultad.....men gla' ändå!

KRAM!

2009-03-24 @ 18:47:42
Postat av: Agneta G

Lycka till imorgon..... Detta klarar du galant...!!!

Kramiz

2009-03-24 @ 21:38:20
Postat av: Rosinskan

Hejja dig! Mycket bättre att se positivt på livet, klart att du klarar omtentan:)

Grattis till sommarjobbet, va kul!!!!!!

Hoppas att du slog av dig så mkt du bara orka.....

Kram från mig!

2009-03-28 @ 17:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0