En onsdag i mitt liv!

Idag på förmiddan kom J hit och vi åkte vidare till KAU för att hämta ut våra omvårdnadsdokumentations tentor... Det såg inte alls så dåligt ut som jag väntat mig...
Ringde faktiskt till hon som har hand om kursen, och vi pratade ett tag.
Nu va det ju inte hon som rättat den, men hon tyckte inte att det verkar vara så stora fel, men hon kunde inte försvara varför vi fått underkänt.
Det jag ska göra nu är att bestrida "rättningstantens" beslut, men det går inte förrän nästa vecka eftersom hon inte är på plats denna....

Lunchen avnjöts med några kurskamrater på Kafeterian ute på Marieberg, eftersom eftermiddan skulle tillbringas där i krokarna. Det är nämligen dags för vårat första seminarium denna praktik period!
Det var en trevlig tillställning, och jag tror att vi alla va nöjda!

Klockan 17:07 tar jag och B tåget till Karlstad där vi ska ha "tjejdate". Vi ska hem till Y och käka lite mat, dricka vin och pladdra!
Det kommer att bli bra det!
Ja, detta var en onsdag i mitt lilla liv!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med bestridningen av rättningen av din tenta....

Andra har ju fått upprättelse....

Hoppas kvällen i Karlstad var lyckad....

Kramiz

2009-03-25 @ 19:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0