Ensam

Trodde att jag skulle få gå ensam på tipspromenaden idag, men mormor S ringde och frågade om vi skulle slå följe, och det gjord vi ju!
 Vi gjorde ett utbryt mot söndagsritualen att gå i skärgården, och styrde oss mot Sättra stugan för "äggpromenad". Det va trevligt att byta miljö, och det var en jättegod äggmacka med varm choklad efter, det vill jag lova! Mormor S van till och med en påse med ägg i!
Jag tror att vi skrapade ihop ganska många rätt, det va roliga frågor! Det inte jag kunde kunde mormor S, förutom några frågor som vi inte hade en aning om, men då va det bara att chansa.
                                     
När jag kom hem satte jag mig för att räkna lite matte, men då ringde Stora han från England!
                                
Han o H är där för att gå på en jättestor Bubbla bilutställning...
                                       
De verkade ha det bra, och än så länge va de nöjda.
Det var väl inte världens bästa hotell, de fått tag i men men!
 Just nu va de inne i Lindon och han har bestämta att vi måste åka dit för han gillade placet!
Måste nog erkänna att jag saknar honom och känner mig ganska ensam utan honom...
                                
                       "He is my Love of my love!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0