Ensam....

Eftersom det var herrmidda igår hos M så va det INGEN som "kunde" bli med mig idag på tipspromenaden i skärgården..
Ja det kanske inte var hela sanningen, eftersom H kom hit och skulle hämta upp oss båda, och så gjorde. Men han tyckte inte att det var någon ide att bara vi två skulle gå, så han skjutsade mig till familjen och jag fick hämta Opelen plutt plutt, och eftersom jag är så envis och egen, så tog jag mig ut till skärgården och gick "den där jävla tipspsomenaden" ändå: SJÄLV....
Hur ensam är man då egentligen..... Inte en sambo, inte en vän....
Jag tror inte jag har så många rätt, men JAG GICK IALLFALL.......
Sen åkte jag och handla, så jag kunde laga till en jättegod fiskrätt...
Min sambo ville inte ha någon mat (fattar inte varför, denna rätt är ju så god)......
Nästan hela eftermiddan fick jag liga ENSAM i soffan oxå....
puss coh kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: A

Ring mig nästa gång du ska ut och "tipspromenada" ENSAM, jag behöver röra på fläsket lite mer än jag gör... ;-)

2009-03-22 @ 19:57:59
URL: http://noplacelikehome.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

A:

Ringer Dig! Kanske Du vill med på söndag? klockan 11 går våran start!

Puss och kram

2009-03-23 @ 16:35:06
Postat av: A

Ja gör det, jag följer gärna med!

2009-03-24 @ 19:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0