Fredag eftermidda, kväll!

När träningen var över, va det två av mina klasskompisar, J och S, som kom och hämtade mig! S hade hämtat J på tågstationen, och sen mig!
Vi åkte hem, jag tog en dusch och sen lagades det lite tortillas!
Vi käkade, drack vin och hade det SÅ HIMLA TREVLIGT!
J som är ett stort fan av "Lets dance" proppsade på att vi skulle se programmet, så vi satt, mer eller mindre tvingade och kollade programmet, men när reklamen kom på 4:an tryckte S och jag över till 1:an, och blev kvar där lite längre än vad reklaminslagen varade!!! (så ska det låta sändes där!!)
J och S har hittat mitt gamla nintendospel, och vi har kommit överens om att ta en tävling om vem som kommer längst i spelet. JAG KOMMER ATT VINNA!!!!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0