Fredag dag!

Lite orolig sömn, just för att idag ska jag presentera min c-uppsats, eftersom jag inte gjorde det igår, men men...

Som vanligt började vi med en morronfika, och en sjuksköterska undrade om jag inte "skulle prata" idag, så det var bara att sätta igång!
Det var bara att pladdra på! Det var planerat (från KAU) att jag skulle prata i 20 minuter, men det tog INTE mer än tio, men det verkade som om de hade fått lite att tänka på! Jag fick till och med några frågor efteråt!

Eftersom min handledare inte kommer att ha mig något mer, (hon är sjukskriven, för att jag har tröttat ut henne) och min "ställföreträdande" handledare jobbade kväll hängde jag på en annan sjusksköterska idag, och vi hade en massa hembesök inplanerade! Det var jättekul, och jag kände mig lite betydelsefull för det var jag som fick utföra och undersöka!
Jag kände mig rätt nöjd vid klockan 12 på jobbet, så lite efter det åkte jag hem!
Stora han och H var hemma, och de förberedde sig för deras lilla resa...
De ska nämligen åka till England föra att gå på "bubbla" mässa!
På eftermiddan hade jag ett extrapass kick and box för 13 stycken fnittriga, pratiga och skrikande 13 och 14 åriga tjejer..
Men det gick bra!
 puss coh kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0