Gårdagen

Gårdagen tillbringade jag på Handlar´n och hade den stora äran att få jobba med B.C:n (butikschefen). Det var roligt, och jag tycker nog att dagen flöt på väldigt bra med B.C.!
Systeryster vill ha lite hjälp med datorn, så Lilla jag fick rycka ut, MEN tyvärr blev det inte mycket till hjälp.. Hon ville ha hjälp med att sätta ut sidnummer, men att sidnummret skulle börja på sida 7... Fast att jag hade en lathund framför mig och följde den slaviskt, så sket det sig HELT...
Men jag gav nummret till våran support på KAU, som hjälpte oss med våran C-uppsats.. Får väl se om hon får någon hjälp därifrån!
 På kvällen hade vi fredagsmys hos Fam M. Jättegoda Gyros (grekiskt) som var helt hemgjorda, alltså bröd och "fliskött" och allt!
Sen spelade vi kort, "Gin Rammy", men vi han inte spela helt klart, för det tar jättelång tid att spela en hel omgång, så vi får väl se om vi tar upp det vid ett senare tillgälle.
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0