Kärt återseende!

På kvällen ringde det i telefon, och Stora han tog samtalet. Det visade sig att det var en "gammal" vän som ville komma på kaffe!
Vi hade tänkt att basta, Stora han är lite less på sitt "armpaket", så han ville muntra upp sig lite, men det blev en helkväll i köket på Park 45!
Det var ett kärt återseende, och jag hoppas att det blir flera gånger vi får besök av J!
När kaffet var avklarat kände jag ett litet sug i magen, och jag tyckte att det var lika bra att göra iordning lite "kvällsvickning"! Det blev grillad kyckling och potatissallad, lite sommrigt, kändes som picnicmat!

Idag har Stora han tagit kort på våran första vår krokus, som står mot våran husvägg.. Man kan säga att det oxå var ett kärt återseende! Den är lite ensam, och jag är rädd att den kommer att frysa ihjäl så småning om när det kommer ner sånna där vita saker från himlen.
Men man börjar få VÅRKÄNSLOR!!!
Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0