Kärt återseende!

Jag har äntligen återfått min taptop och lyckan är total...
Den krånglade ju för ca fyra veckor sedan, efter ca 25 minuter hade den fortfarnade inte startat upp,så det var dags att fråga mina kära datorvänner om det fanns något hopp...
Förs fick L kolla över den lite men  han körde fast, så R tog med sig datorn till sitt jobb, och där har de nu fixar till den. Det var lite sånt och sånt som var fel (ingen aning  vad det innebär) men nu så!! Nu är den som ny!

 R va snäll och inprogramerade lite nya program och förvirringen är ett faktum. Jag gillar inte moderniteter, vad är det för fel på det  gamla och vana?
 Men det blir nog bra, bara jag har tålamodet att lära mig. Jag är ju lite så där: "Det ska funka på en gång, och går det inte det så kan jag kasta ut datorn genom fönstret, utan att öppna..."
Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0