Man är aldrig för gammal att starta eget....

En gammal gumma kom gående med två svarta sopsäckar på släp, en i var hand.
Det var ett litet hål i en av sopsäckarna och en hundralapp kom utfarande.
 Detta observerades av en poliskonstapel, som hejdade gumman och visade henne sedeln och hålet.
- Tack snälla konstapeln sa gumman. Hela säckar är fulla med hundralappar, men tro inte att jag stulit dom.
Jag bor precis vid fotbollsplanen och karlarna brukar kissa i min trädgård varje gång det är match.
Då står jag där på lur med en rejäl häcksax och säger: "Hundra kronor, annars klipper jag av den"
- Det var ingen dum idé, skrattade konstapeln. Är det hundralappar i den andra svarta säcken också?
- Nej, det är ju inte alla som betalar......
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Ha ha ha jag kan se dig som den gamla gumman!!! ha ha ha.

Många pussar och kramar från mig iaf:)

2009-03-17 @ 20:11:30
Postat av: Lilla jag

Risinskan:

Just nu har jag TVÅ säckar med snoppar (bor ju brevid en pulkabacke...

Puss coh kram lilla jag

2009-03-19 @ 21:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0