Ny dag, nya möjligheter!

Idag hade min braiga handledare ledigt så jag fick åka med syster Y istället... Vi va till ett boende utanför stan, och det va roligt att se, eftersom jag aldrig hade varit där förut. Det va lika många härliga glada ansikten som mötte oss, och jag gillar verkligen dessa "gamlingar".

På eftermiddan undrade A om vi skulle ta oss till badhuset och sjunka ett tag, och vi tog oss till "stora blå". Men vi lyckades inte så bra med sjunkningen, för vi kunde inte hålla andan så bra, så det blev till att simma istället!!!!

På kvällen fick vi HIMELSKT god mat (inte för att jag någonsin ätit äcklig hos fam M)! Det va färsk lax med pressad potatis och hemmagjord romsås...

Senare ikvä'll blir det GRAYS, det progrmmet kan man inte bara missa... Det är inte för att jag tycker programmet är bra i sig, det är ENDAST GENOM UTBILDNINGSSYFTE som jag följer tvserien ......
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0