Örebro, Födelsedagskalas och spa.

Frukosten avnjöts hos familjen N & E i Örebro, och tillsammans löste vi melodikrysset. Det gick faktiskt väldigt bra, men självklart missade vi ETT ord. Men vi kan nog förmodligen fuska lite och Googla på det...

Jag hann inte mer än hem förrän jag skulle vidare på födelsedagskalas. Det är "gubbjäveln" som fyller år. Grattis till Dig! Han önskade sig inga saker men "ett kilo kaffe går ju alltid åt". Det blev kaffe, nybakta bullar och kakor till "gubbjäveln".

Senare på kvällen var jag hem till familjen M för att spa:a lite. Det blev badkarsbad ,med skrubb, "pormasksavlägsnare" , ansiktsmask och en välbehövlig forvård... Snälla E va här och fixade våra fötter. Gissa om man går på moln nu!? Det här va verkligen välbehövligt!
 Det blev lite hämtmat och en flaska rött för att sätta pricken över i:et!

Detta kan man kalla en riktig rekond!
Känns bra i både kropp i själ!
Puss och kram  Lilla jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0