Plugg.....

Frukosten avnjöts vid nio tiden, och vid tio skjutsade jag J och S till stationen för att det skulle kunna ta sig hem till Karlstad.
 VAr förbi Familjen M:s hus och tittade till deras små kelgrisar Stig och Sonja, ochd e mådde alldeles ypperligt! Det är så att Fam M är bortresta och då får ju Lilla jag rycka ut och se till så att de små liven får lite till närs..

Klockan 11 kom A hit och vi pluggade lite inför en nationell tenta som går av stapeln om tre veckor!
Vi kom en bit på väg, men jag känner att jag behöver lägga ner lite mer tid på att repetera det vi har gått igenom på tre år.....
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa, och det är boken Harry Potter som gäller, inte kirurg eller medicinboken....

           
Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0