Praktik!

Nu är klockan ca 9:30 och om ca 3½ timme ska jag börja min praktik! Det ska vara inom Kristinehamns kommun, och jag har pratat med min handledare, och hon verkar väldigt trevlig!
Jag har egentligen ingen aning om vad som innefattas i denna sex veckors långa praktikperiod, om jag ska vara på ett boende eller om vi kommer att åka runt till en massa människor.
Jag antar att vi kommer att jobba inom hemsjukvården, alltså åka hem till våra patienter, men det återstår ju att se...
Spännande!!!!
Puss och kram lilla jag

Kommentarer
Postat av: Tomas

Berätta vad som händer

2009-03-09 @ 13:45:48
URL: http://syster4.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till på praktiken!

Kram Johanna

2009-03-09 @ 22:03:38
Postat av: Lilla jag

Tomas:

INGET............ Inte idag iallafall när vi gjorde kvällen...

Johanna:

Tack, det kommer nog gå finfint det här!

Puss och kram

2009-03-09 @ 22:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0