"Riktade studier"

Idag har Lilla jag gjort riktade studier!
Jag har tillbringat en hel dag på MVC här i stan (Mödravårdscentralen) !!!!
Jag har gått med en barnmorska som verkligen är som klippt och skuren för sitt jobb! Hon var helt fantastiskt! Så naturlig, rak och ärlig. SÅÅÅÅÅ profisionell!
                            
Jag fick vara med och se hur det går till att göra cellprov, sätta in en spiral, kontroll av blivande mödrar, efterkontroll av mödrar,  åsså deltog jag i en föräldrargrupp!
Det har varit en jättebra dag, och jag är helt säker på att jag SKA bli barnmorska...
Det måste verkligen vara världens bästa yrke!

    +          =           (vissa gånger)

Puss och Kram Lilla jag

                                                                 

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig om att det måste vara världens bästa yrke...kram c

2009-03-30 @ 20:49:43
Postat av: Rosinskan

Åhh vad roligt vännen! Hoppas att jag kommer dit en vacker dag också för det är fortfarande min dröm.

Du är också som klippt och skuren det är jag alldeles säker på:)..Puss från mig!

2009-03-30 @ 21:27:34
Postat av: Rosinskan

Åhh vad roligt vännen!

Du är oxå som klippt och skuren för detta yrke det är jag alldeles säker på:)

Puss från mig!!

2009-03-30 @ 21:29:52
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

Tack tack, man kan ju alltid hoppas!

Klart Du ska bli barnmorska, kanske vi kan gå den utbildningen tillsammans, det skulle vara lycka för mig det!

Puss coh kram

2009-03-31 @ 14:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0