slarv slarv.....

U va slarvig jag har blivit, skrev ju inget igår på bloggen... (och jag har fått stränga förmaningar om att man skriver VARJE dag när man har skapat sig en blogg)
Men ibland blir det så här, tiden räcker inte riktigt till..
Som jag berättat förut är det plugg, plugg och åter plugg som gäller, och igår kväll va jag hos C på "teadate"! Då sitter det en massa tjejer och bara pratar, pratar och pratar och dricker tea och käkar mackor!
Det är verkligen trevligt, och man får det där lilla breaket i vardagen som är så viktigt att man får ibland...

Idag har det inte hänt så mycket heller, mer än att vi har pluggat....

Ikväll ska jag till A för att se gårdagens avsnitt av Gray´s!
Har oxå lovat mig själv, och Tom att jag ska dammsuga.... Hur jag nu kunde lova det är jag väldigt fundersam över, men så är det. Vi måste nog oxå hinna med och handla lite... Så det finns att göra...
Jag kom på en sak jag måste skriva! A: "Mer snö åt folket" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0