Sommar?

Det är nästan så att man kan tro att det redan är sommar!
Vi har nämligen börjat våran grillsäsong idag, och grillning tillhör ju liksom sommaren!
Det va flintastek som brändes på, och hugaligen va gott det va (ja A.M. vi har sparat svålen till Dig!!!).

Ikväll blir det Karlstad! 
Stora han ska på ett möte och jag ska träffa några tjejer i klassen för mat och vin!
Jag tycker att det ska bli roligt att träffa klasskompisarna, det blir ju inte så mycket av den varan nu, när vi alla är ute på praktik!
Idag har jag varit ledig!
Tyckte att det var dags att baka lite matbröd, eftersom det är tomt på just den varan i frysen. Sen bakade jag oxå tvåsorters kakor, för Systeryster och jag ska på fördelsedagskalas i morron, och han vi ska till vill inga prexsenter ha, "men ett halv kilo kaffe går ju alltid åt". Och det passar väl rätt bra med lite kakor till?


(kankse inte riktigt sommar, med tanke på snön...)
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0