Söndag

Som vanligt va det en promenad i skärgården som gällde klockan 11, där vi träffade familjen M och familjen L och en annan familj, som fam L känner.
 Frågorna va väl kanske inte så svåra, men jag hade inte så stor pejl på de rätta svaren, men det visade sig att jag hade ändå 9 rätt av 12. Och det anser jag som hyfsat bra iallafall.. (Hade fler än stora han iallfall!)

När vi kommit till sista frågan tog vi oss en välförtjänt fika på skärgårdskaféet!
När vi satt där inne kom det en snöflinga, sen en till och sen miljarders miljarders... Jag fick ut för det, eftersom jag brukar uppmana : "mer snö åt folket".... Men nu va det ganska så länge sedan jag skrev det här på bloggen, så jag tycker inte att det är riktigt rättvist att anklaga mig för den snö som föll i flera timmar igår...


Pappa kom på mat vid klockan tre, och det är alltid lika roligt att se honom! Det är skönt att få lite "egentid" med honom ibland och bästa sätt att få det på är ju att bjuda på mat!

På kvälle kollade vi på film, en JÄTTE lång film som hette "XIII" och den va helt ok!

Sen hände det inte så mycket mer denna dag!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du att fyra dagar är så lång tid????

2009-03-09 @ 21:24:16
Postat av: Lilla jag

Mmmmm, det tycker jag faktiskt... Du vet väl själv hur det är med dagar... Tänk bara på när Ni ska åka utomlands, och Du tycker att det är JÄTTTTTE långt kvar tills Ni ska åka om fyra dagar....

Puss och kram

2009-03-09 @ 22:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0