Stor sorg! (ingen fara!!)

Idag kom resultatet ut på nätet efter dokumentationstentan... Jag fick ett U = underkänd.... Hu hu hu....
Men jag har aldrig haft någon omtenta, så det var väl dags nu!
Det är inte så farligt som det låter, jag är inte ensam. Nästan hälften i klassen med mig fick ett U....
Det är klart, att precis när jag fick reda på det, så försvann min hunger och ersattes med en klump i magen, och lite deppig några minuter va jag, men det har gått över nu, det värsta iallfall!!
Omtentan kommer senare, och denna gång får vi skriva själva.... (förra gången va det en partenta)
Det blir nog bra det!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Tomas

Du fixar´t! Jag håller tummarna för dej! Jag måste ju få nån att tracka hela sommaren. Kram på dej.

2009-03-23 @ 20:17:03
URL: http://syster4.blogg.se/
Postat av: Tomas

Du fixar´t! Jag håller tummarna för dej! Jag måste ju få nån att tracka hela sommaren. Kram på dej.

2009-03-23 @ 20:17:21
URL: http://syster4.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Tomas:

tack Tomas för ditt support! Igår behövde jag det verkligen, men idag känns det bättre!

Klart vi ska tampas i sommar!

puss coh kram

2009-03-24 @ 11:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0