Tenta, "firningslunch" och handling!

Ja, då har man gjort sina två näst sista tentor då, och som vanligt (med risk att bli tjatjg) "alla rätt tills jag är motbevisad"!
Gud va gött att detta är över nu! På måndag går vi in i en ny era: PRAKTIK!
Jag börjar min praktik inom K-hamns kommun, och sen ska vi in i skolan vecka 17 och så avslutar jag med sex veckor på barn och ungdom i Karlstad!

Idag firade jag och mina "bilkompisar" med en thaibuffélunch, och gissa om vi käkade? Hur gott som helst!

Sen va det handling som gällde! Vi inhandlade en ny bil, pellets, avocado och fetaost!
Ja just det, en ny bil!
Ja inte en NY NY bil, utan en ny bil för oss!
Det är Tom som tycker att det va dags att "uppgradera" sig, så han gick iväg och köpte en ÅDI!.
Den är mörkblå och den är helt ok att köra!
 Jag fick köra hem den, och jag va tvungen att ta den LÅÅÅÅÅÅÅNGA vägen hem, och det var en "pleasent" upplevelse!
Tänk va bra, nu har vi SEX (!) bilar i detta hushåll!

Nu äntligen har min lilla opelen plutt plutt kommit tillbaka från fabbro bildoktorn och den är SÅ fin! Nu behöver jag (eller TOM!!) polera resten av bilen så att hela bilen blir så där tjusigt röd som de delar som är tillfixade är!

Ikväll blir det fredagsmys (ovanligt?) med våran kära fam M, vi ska nog fira lite att jag har gjort de två näst sista tentorna!
Jag ska prova att laga tacokryddad kycklinglassange, någon helt ny rätt för oss! Hoppas att det blir ätbart, annars finns det ju en och annan pizzeria här i stan...
Nej, detta duger inte, jag måste nog provligga (Tom!!!!!) soffan lite!!!!
Ha en trevlig helg!
 Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Tomas

Håller tummarna för dig! Berätta om hur det är att vara på kommun!

2009-03-07 @ 09:58:41
URL: http://syster4.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Tomas:

Ja det ska jag göra. Jag känner att det kommer att bli jätte bra!

puss och kram Lilla jag

2009-03-07 @ 19:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0