Tenta tenta och åter tenta!

Idag har vi i våran klass avklarat två tentor, en individuell och en partenta. Den förstnämda var en tenta i onkologi och den andra var i omvårdnadsdukomentation....
Som vanligt har jag alla rätt tills jag är motbevisad! (har faktiskt kommit på att jag har fått hjärntumör, eftersom jag skrev HELT fel på en onkologifråga, men det kommer att funka ändå!)

Igår hade vi våra sista föreläsningar och på fredag har vi två tentor och sen är det bara EN kvar, längre fram!
Så idag har jag satt bock i kanten på mitt lilla "avprickningsblock" och det blir fler och fler bockar, och färre och färre saker att göra innan examen!
Det känns gött det!
Ska sätta in lite papper från föreläsningar, och skriva ut anteckningar från det samma, och sen är det träning ikväll, men annars är det lugna gata här...
Två dagar framöver kommer det bara bli plugg, plugg och åter plugg... Det är väl bara att härda ut, jag ska ju igenom detta. Och har andra klarat det innan mig, så varför skulle inte jag!?
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Johanna

Självklart kommer du att klara tentorna, du är ju bäst!!! Världens lycka-till-kram från mig här nere...Pussar och kramar från din lilla vän!

2009-03-04 @ 21:37:45
Postat av: Johanna

Blir det någon kommentar tro? Dom verkar liksom försvinna...:(

kram

2009-03-04 @ 21:51:16
Postat av: Lilla jag

JOHANNA: tack snälla för det! Tackvare den kramen kunde jag svara på två frågor!

Puss och kram

2009-03-06 @ 16:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0