ungkarlslya

Idag är vi bjudna på mat och melodifestival hemma hos H i hans (ganska) nya lya, en ungkarlslya!
Han kan det här med inredning, det är jätte fint! Jag önskar att jag också hade öga för det här med styling...
Jag har liksom inte öga för detta med detaljer. Visst, jag kan tycka att det finns mycket snygga saker, och köper väl ibland oxå, men det är inte alltid som de går ihop, de är liksom snygga var för sig....
Men det finns annat jag är bra på! Det är ju alltid en tröst!

Det blir kyckling med Hawaiisås med ris! Tänk va härligt att man bara behöver ta sig ner till en vän typ en lite bit hemmifrån och hamna på Hawaii! Undrar om han ska servera i bastkjol?
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Tomas

Snygg fondvägg!

2009-03-09 @ 13:45:29
URL: http://syster4.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Tomas:

Jag ska framför det till H, då blir han glad (och stolt)!!!!

Puss coh kram

2009-03-09 @ 22:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0