VÅR

Nu är det verkligen VÅR!
Idag när jag kom hem från min praktik på eftermiddan kunde jag sätta mig på våran lilla bänk som står här utanför dörren. Jag det va väl inte så svårt kanske att sätta sig, men det jag skulle komma till VAR att jag satt i solen, och att den var VARM! Åh gud så härligt!
Visst kom det lite kalla vindar, men när de lurade bakom hörnet, så värmde faktiskt den lilla gula!

Imorron är det en spännande dag! Jag är ledig från praktiken, och ska på en lite arbetsintervju.. Det kanske inte är en intervju, men det är två personer på en avdelning på CSK som vill träffa mig, för eventuellt sommarjobb!
Hoppas att jag ger ett lungt och tryggt intryck... Kan ju vara lite glad och skojfrisk, men jag får väl skärpa mig. Eller så ska jag kanske vara som jag är, för man vill ju inte bli beskylld för "falsk varudeklaration" senare!
Det ska nog gå fint. Säg någon som INTE vill ha MIG!!!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Lizelotte

Lycka till i möra då vännen. Jag håller tummarna....

2009-03-17 @ 21:35:24
Postat av: A

Var som du är! Klart att dom vill ha dig!!

2009-03-17 @ 22:17:14
URL: http://noplacelikehome.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till! Detta grejar du.....

2009-03-17 @ 22:25:37
Postat av: Agneta G

Det var jag som lyckoönska precis....:-) Kom tyvärr inte med....

Men ett lycka till igen då....

2009-03-17 @ 22:26:58
Postat av: Johanna

Vem vill inte ha dig;) Var som du alltid är så blir det nog så bra så!!!

Puss i ljumsken!

2009-03-18 @ 17:11:33
Postat av: Lilla jag

Lizelotte:

Tack snälla!

A:

Tack för det!

Agneta G:

Tack vännen!

Johanna:

Tror Du verkligen det? Tack tack!

Puss coh kram Lilla jag

2009-03-18 @ 18:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0