Barnakuten.

                                  
Idag har jag gjort en dag på barnakuten på CSK.
Det var inte mycket jag kunde göra, egentligen bara kolla vad de andra gjorde, men nu vet jag åtmindstonne att det finns en akut för barn! Den är öppen mellan 8:30 och 16:30, och det är bara medicinska barn som "får" komma in där. Kirurgiska och ortopediska barn får ta sig till "stora" akuten.

Just nu har jag inte så mycket att förtälja, så det blir korta inlägg, men jag önskar Er en bra dag.
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

En bra dag/kväll till dig men vännen!

2009-05-14 @ 21:00:18
Postat av: syrran

Godmorgon kära syster!

Hur är läget? Nu har du inte skrivit på din blogg på länge. Vad har hänt? Du ska få en mail adress så du kan gå in och titta på dina porslins kor. Den är cowparade.com kolla där. Det fanns hur många som helst. Ha en bra dag kära du många kramar från syrran

2009-05-16 @ 07:51:35
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

Tack för det.



Syrran:

Jag har liksom inte haft lust..

Tck för adressen!

Puss coh kram

2009-05-16 @ 17:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0