BEDSIDE = G eller U...

Nämen det är väl klart att det blev ett G!!
Jag fick ta hand om en liten tjej i ca tre timmar, och det gick hur bra som helst! (Det luktar skryt tror jag....)
Jag fick ta rapport, läsa om flickan, kolla provsvar/undersökningssvar, ha ronden med (ganska farliga) läkare och slutligen gav jag rapport till den sköterskan som skulle ta över efter mig!
M från KUA kom, och vi skulle prata igenom morgonen och rent allmänt, och jag fick ge rapport till henne. Hon va nöjd med det jag presterat! Så nu va bedsiden klart, bara ett seminarium och slutbedömningen på praktiken kvar, sen är det KLAPPAT och KLART!

Just för tillfället är jag på KAU, vi har nämligen examensmöte med en kvinna här på KAU, hon vill väl kolla av hur långt vi har kommit i planerningarna antar jag!

Idag kommer Stora han hem, det är skönt! Jag saknar honom så när han är borta. Och det är ju bra kan man ju säga!! Jag ska pussa på honom när han kommer, massor! Tur att det är röd dag imorron, för då kommer han hem en dag tidigare!

Nu blir det en fika, å sen möte!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Britta Den Osnygga

Grattis!!!!!!!! Jag är visst den första att gratulera. Hade Du väntat Dig något annat än ett G ;).

Puss, vi hörs!!!!!!

2009-05-20 @ 17:03:54
Postat av: Jajja

Duktig du är!!! Grattis till dej.. ses på fredag då..pussåkram

2009-05-20 @ 20:25:13
Postat av: Lilla jag

Britta Den(O)snygge:

Tack för det, tack för det! Ärligt talat trodde jag inget annat, det va ju bara att göra som man gör varje dag, fast lite "grundligare" eftersom det bara va liten individ man skulle ta hand om på tre timmar!



Jajja:

Tack tack!

På fredag syns vi!

Puss och kram

2009-05-21 @ 14:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0