Examensfest!

Igår klockan 18:00 vad det dags för HK 06 att ha examensfest! En stor härlig lokal var bokad på Stadshotellet Elit i Karlstad, där vi fick avnjuta en härlig grillbuffé och parta loss efter 3 års slit!

Det va ganska många som va med, och vi hade det jätte kul!
Det var så roligt att se alla så fint uppklädda, det är man inte riktigt van vid...
Det blev lite lekar, och alla bord hade fått en lapp med en känd melodi på, som de skulle skriva ny text till och den skulle ju självklart vara anknyten till vårat kommande yrke, SJUKSKÖTERSKA!!!!
Alla lagen tog det på fullaset allvar, och de gjorde bra framträdanden!


VId 01:00 stängde placet, så då va det bara att gå vidare till P och P, för efterfest!
 Några kompisar till dem hade blåst upp massor av ballonger, så när man öppnade yttredörren bara välde det ut ballonger! Kul grej!
Partyt lämnade L och jag innan det va slut, men det va rätt så skönt att vara hemma vid 04:00 och få krypa ner i sängen!
Det va en jätte trevlig kväll, och jag tror inte jag är själv med att tycka det!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0