Frukostvärdinna, handlare, kattvakt, kock, målare och hållare!

Vi tog oss en riktigt härlig sovmorron, även jag, eftersom jag inte tittade på klockan när jag vaknade, utan vände mig om och somnade igen. Tittar jag på klockan då är det lögn i helvete att somna om..
Upp gjorde frukost, åt och så vidare till  för att köpa en såg, en sån där elektrisk, men det var ingen som passade herrn i huset, så vi lånade av familjen M istället...
När vi ändå va där, matade jag Stig coh Sonja (två HONkatter) och släppte ut dem.
Hem till lilla ballen för att bygga på den... Det blev lite över- och underliggare,  (men tyvärr fick inte jag ligga) jag fick som vanligt mest hållla i, hålla med och måla. Men man ska ju göra sådant man är bra på!

H och hans nya Donna kom förbi, och de va visst lika hungriga som jag, kom vi på när vi skulle bjuda dem på kaffe, så det va bara att tina lite mer lax och skala några fler potater!
Alltid trevligt med sällskap!
Åh sen fortsatte vi med ballen! Fast jag hann med att släppa in kissingarna där emellan! De hade övat in lite trick som de visade, kolla:
 
Nu blir det lite slöa, åsså får vi väl se om det blir något ligga för mig!!!!....
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Jajja

Hahaha...fick du ligga eller????

2009-05-21 @ 22:30:46
Postat av: Fru M

hej

mailar via hotmailen istället kom jag på.....

2009-05-21 @ 23:59:33
Postat av: Lilla jag

Jajja:

Inget ligga, eller bara ligga fick jag.....



Fru M:

Går in och kollar det då da!

Puss coh kram

2009-05-22 @ 09:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0