Grattis....

...Säger vi till chefen idag, han fyller år. 
        
Är inte riktigt säker på att vi får tårta och saft, för han fyller tjugonitton, så förmodligen blir det lite mer åt öl/vin/sprit hållet.. Men vi skulle få en pastasallad hörde jag, åsså fanns det nog en liten godiskaka som man kan mumsa på efteråt...

Idag är det  den "stora" melodifestivalen, och den kommer jag nog att ägna några timmar på. Det är faktiskt så att Stora han har bestämt att vi ska se det idag.. Kan väl säga att jag är lagomt road, men med gott sällskap funkar det säkert bra!
   Man får väl ändå önska Sveriges lilla sångfågel lycka till!

Fråga är bara, att om Ernman skulle vinna, tar de ett anabolatest då? Det kanske finns riska att hon då blir av med medaljen, för med tanke på hur hon ser ut  kan det hända att hon har tagit otillåtna medel... 
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0