Hej hopp!

Tänk va bra jag har det på min praktik på avdelning 12!
Idag gick jag med S, han är hur härlig som helst! Det är bra med honom att han låter mig tänka själv, och sen kollar med mig om allt är ok!
Jag har denna vecka haft "egna" patienter som jag får sköta, planera och omvårda själv. Det har handlat om tre stycken, och det känns som om det är alldeles lagomt antal nu i början! Får väl öka på antalet såsmåningom!

Idag slutade jag vid 15:30 tiden, och efter att jag släppt av H åkte jag direkt och handlade, UTAN lapp! Faktiskt verkar det som om jag fått med det som jag hade tänkt mig handla, plus lite mer är klart!

Väl hemma satte jag igång att baka lite, frukostbrödet är nästan slut, och så har jag lovat att jag ska baka något till seminariet vi har på torsdag, så det kommer att bli snoddas, eller mer känt namn kanske är kärleksmums, som vi ska mumsa (!) på!

Det är konstigt vad klockan springer iväg, men det sägs ju att den gör det när man har roligt! Men jag har ju inget brottom i säng, eftersom jag inte börjar förrän klockan 13:30 imorron.
Det skulle faktiskt vara skönt att se en bra film på tv idag, men jag tror att jag känner mig själv för bra, för att det kommer att slå in... Om jag lägger mig gött tillrätta i soffan, dröjer det inte innan jag sover....

Stora han har börjat att jobba "bortifrån" igen, och det är så tomt så tomt.. Det är inget roligt alls när han inte är hemma... Jag saknar min älskling! Men på torsdag kommer han hemöver igen, och det är om bara två dagar!

Nu lockar tv:n, får se om det är något att sova till, jag menar att titta på!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Jajja

Gött att höra att du har de såå bra på avd 12! Kraaaam..jag haer fortfarande ditt minne..du ska få det..kraaam igen

2009-05-06 @ 18:56:15
Postat av: Lilla jag

Jajja:

Hoppas att även Du har det!

Tur att det är Du som har mitt minne, jag undrar var jag hade gjort av det, eftersom jag inte verkar komma ihåg nåt alls!

Puss coh kram

2009-05-07 @ 15:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0