Hemma igen!

Vilken trevlig helg vi har haft i Götet!
Shopping shopping och åter shopping!
På fredagen hann vi med att handla i cirka två timmar innan
 stängde! Och det gick faktiskt att göra av med en massa pengar på bara två timmar! HÄRLIGT!

Lördag morron började vi självklart med en gigantisk hotellfrukost! Oj vad det fanns att välja på! Det var ett mycket bra hotell E hade valt!
 Hejja Dig!

När vi va mätta i magen drog vi ut på stan och gjorde den osäker igen!
Vid 13:30 kom det två tjejer till från Krillehåla, och vi välkomnade dem med att ta dem på lunch!
Sen fortsatte vi det roliga!

Bord va bestält på en restaurang till klockan 20:30, så vid 5 gav vi upp shoppingen (vi va rätt så nöjda då faktiskt) och bytte ut kassar och påsar till Bikinis, så att vi kunde ta oss en lite stund i bastun på hotellet... (Jag va ju tvungen att köpa en ny, eftersom jag inte ens tänkte en tanke på att ta med en)

Jag var ju först färdig i duschen, så jag stövlar in i bastun, och vad skådar mitt norra öga? Jo TVÅ spritt språngande NAKNA män på en varsin bänk i bastun!
För att inte skämma ut mig och tappa ögonen vände jag mig bort från dem och frågade lite fint om jag gått in i fel bastu, men vi hade fått informationen om att det bara fanns en, så jag visste ju egentligen svaret...
Men de makade på sig, den ena tog en handuk runt sig, men den andra flyttade bara sitt arsle åt sidan, så att sex bruttor från Värmland kunde göra entré!

Lite skumpa i relaxen (i en varsin solstol) och med ansiktsmask andades vi ut och "bara va" en stund, efter värmen i bastun.
Åsså full rulle igen!
Som sagt var ett bord beställt till klockan 20:30 och några minuter sena gick vi in på restaurangen.
 Det var en Italiensk restaurang, så många pasta och pizza rätter fanns det. Jag åt en skaldjurspasta som var så himla god, så det var bland det godaste jag någonsin har ätit! HÄRLIGT!

Idag har vi suttit på både tåg och buss! Tåget tog oss till Skövde, där det blev en väntan i ca 40 minuter! Jag sms:a min kära vän J, som bor där, så hon, tösen och hennes mamma kom förbi och sa hej! Det va kul att se henne!
Så fortsatte bussen, å hemma va vi 14:15.
Stora han hade lovat att hämta mig, och när det var 5 minuter tills vi va framme ringde han och undrade om vi va i tid, å det va vi ju. "Det va inte bra, jag håller på att stuva makaroner", svarade han! 
"Hur tänkte Du nu?"!!!!

Kan summera helgen med att den va hur bra som helst!
Hoppas att vi kommer att göra om det nästa vår! Det är härligt att åka iväg med goa tjejer, och bara ha en weekend för att göra det som är kul!
 Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: syrran

God morgon kära syster! Vilken mysig helg ni verkar ha haft, jag blir avundssjuk på dig.I helgen har jag jobbat på högliden tvättat min cykel och nu ska jag skriva lite på mitt jobb som snart ska vara inne. Ha det så bra praktiken. Har du frågat Samuel om kom ihåg Oskar.Puss och kram från Syrran.

2009-05-11 @ 10:06:25
Postat av: Jajja

Ha ha...va roligt att de satt två nakna män i bastun!! Vilken cooling som bara flyttade på sig å inte satte på sig nån handduk...de är RIIIIISPECT:)



Pussåkram

2009-05-11 @ 15:33:55
Postat av: Lilla jag

Syrran:

Ja den va jätte bra!

Jag har frågat Samuel, men han kommer inte ihåg, å det får man väl förstå, för det är ju många barn som "kommer och går"!?



Jajja:

Ha ha ha. Ja det skulle man kunna säga, men jag kan berätta en en hemlis för Dig: JAG SÅG DEN ALDRIG... (tyvärr)

Puss och kram

2009-05-11 @ 21:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0