Hoppla polle!

Grattis till kvalet!


Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Britta Den Osnygga

Man tackar, man tackar! Meddelar Dig häst och lopp när det är dags för start, kanske kan du spela en liten peng och få dubbelt tillbaka. Hysan (hästen) tackar för uppmärksamheten, hon är numera mycket mallig efter att ha figurerat på Din blogg.

2009-05-11 @ 22:04:30
Postat av: Britta Den Osnygga

Ruggigt snygg bild förresten...

2009-05-11 @ 22:05:42
Postat av: Lilla jag

Britta Den Osnygga:

Varsågod, varsågod! Ge mig namn och nummer, så sätter jag alla mina sparpengar, och får dubbelt upp! Låter bra det! Häsla hästen, åh hon är snygg!

Puss coh kram

2009-05-12 @ 16:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0