Jobb jobb jobb.....

Har gjort kvällar på avdelning 12, och när jag kommit hem har det liksom inte blivit av att sätta sig framför datorn precis, nej då är det sängen som gäller, för att orka upp till nästa dags slit på samma avdelning. Men nu är det bara måndag, tisdag, onsdag och fredag kvar, sen är det EXAMEN!!!

Igår blev vi inbjudna till V och R, och de hade världens värsat festmåltid klar för oss! SILL OCH POTATIS!!! Hela kittet med gräddfil och gräslök ingick såklart! Nu är det helt plötsligt sommar! Vi åt och åt och åt, och till efterrätt blev det V:s JÄTTE goda revben! Oj oj oj, va gott det va!

Idag tog vi oss en lång sovmorron, vaknade inte förrän klockan 9, och frukosten intogs först runt 11 och nu snart ska jag göra mig klar för att åka till Karlstad, för ytterliggare en dag på avdelning 12.

På vägen måste jag släppa ut vilddjuren hos familjen M, men ikväll är matte och husse hemma, så mitt uppdrag slutar iochmed utsläppet idag.
Jag tror jag har skött mig, det va bara en dag som de inte fick gå ut, men jag hade ju bestämt att de inte ville, eftersom det regnade...

Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0