Lilla jag snickrar

Jag har bytt inriktning på mitt kommande yrke, jag ska nu plugga till snickare.
    
Frågan är bara om jag måste plugga något mer, för jag är ju redan så himla duktig (!).. Har (inte själv då kanske) gjort tak till våran nya balle! Jag slog inte i så många sneda spikar, bara tio kanske, så det går ju som en dans!

Men det är ju Helv... vilken tid allt tar... Kanske hinner vi lägga på papp innan vi skal åka på kalas, vi får se!
Som tur är har det varit en stor sol hela dagen, för om det regnar tänker iallfall inte jag vara någon snickare mer...
Puss och kram Lilla jag


Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Ska bli intressant att få se "ditt" bygge:)

Puss på dig vännen - Jag älskar dig!!!

2009-05-17 @ 21:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0