Lusaskens motordag.

Det blev en härlig tillställning det där med Lusaskens motordag!
Det var ca 85 olika fordon från tidigare än år 1975 som kom och visades upp. Det va jättegamla bilar, motorcyklar, mopeder, en lättivkatare och en speedway hoj!
Det verkade som om folket som var och tittade på allt detta njöta både av det fina vädret och av att minna sig tillbaka till "forntiden" när det begav sig för dessa gamla åkdon!



Jag tror att Lusaskens WV boxers, som anordnade detta kommer att spinna vidare på detta, och nästa år är det nog dags igen! Och det hoppas jag verkligen!

På kvällen va det dags att fira denna braksuccén, så det blev grillat hemma i P´s garage. Först satt vi ute, men det blev kallt när solen gick ner, så vi flyttade ut bilarna ur garaget, och in med bord och stolar istället!
Alla killar var jättenöjda med dagen, och det börjades redan spånas för nästa år, precis som jag hoppades på!
Det var en trevlig kväll, och vid 12, va det några som ville på krogen, så då åkte Stora han och Lilla jag hem, efter att ha skjutsat dessa partysugna killar!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0