Näst sista seminariet.

Idag åkte H och jag till Karlstad för att ha näst sista seminariet, och denna gång handlade det om Palliativ vård, livskvalitet, dödsbegrepp och organdonation.
Vårat ämne anser jag vara mycket intressant, men sen va det väl si och så med hur intresant de andra ämnena va som togs upp.
Men detta är något som ska "genomlidas" å nu är vi ett steg närmre målet!
                  

Till helgen är vi fyra tjejer från teadatesgänget som tar tåget ner till Göteborg, och två kommer på lördag, och vi ska bara ha det gott och bra på alla sätt och vis!

Vi bor på hotell två nätter, centralt (mycket viktigt), ska shoppa, äta gott och dricka gott och bara mysa med varandra!
Jag tror att det kommer bli en sjuhelvetes bra helg, med allt vad det nu innebär!
Jag är "rajsierlajter" för tågresan, och innehar alla tågbiljetter, både fram och tillbaka från Göteborg, så det gäller att jag tar med dessa små lappar, så jag slipper betala för ALLA, om jag skulle glömma dem..
Det finns ju så mycket annat man kan lägga dessa pengar på i Götet!

           
Lite senare idag kommer love of my love hem, från, ja just det, Göteborg! Han har varit och jobbat, så att jag kan handla ordentligt... Bra kombination va? Han-jobb, jag- handla!
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0