Natt på avd 12

Just nu är klockan 05:03, å jag tror jag går åt va lungt det är.
Vi har tittat till "våra" små patienter, och alla så sussar de så skönt så skönt... Det har varit en urlugn natt, och det är väl bra med tanke på de små, men jag blir bara trött och uttråkad när det är så här.

Jag längtar hem till min säng...
 (hur blir det om man vill ligga på höger sida?)

Just nu regnar det ute, tyvärr. Undrar hur det går med mina plankor jag målat under dagen... Men det blåste rätt så bra när jag målade, så förhoppningsvis har färgen hunnit torka, så att inte hela ballen är full med rinnande färg...
Undrar om det ska fortsätta regna idag... Jag har mer att måla....
Men det är klart, aldrig sover man väl så gott som när regnet smattrar på rutan?!

Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0