Nattuggla

Inatt ska jag aggera nattuggla! Jag ska prova på hur det är att jobba natt på avdelning 12! Har försökt att sova lite "förebyggande" och det blev en och en halv timme, men sen va det målning som hägrade.
Alla bräder är grundade nu, men det ska målas två gånger till på varje bräde, fast då med färg... Det tar verkligen sin lilla tid...
Har idag varit och shoppat inför examen, och det blev ju en hel del. Gissa om jag fick avstämning? Jorrå självklart..
Lite pinsamt bara att jag hade glömt att scannat en soltorkade tomater, en av fyra... Men jag fick inget större skäll för det, kassörskan tyckte att jag hade varit duktig som "bara" missat en sak, med tanke på att jag handlade för 2000:-

Nu har jag en natt kvar och så på fredag ska jag göra dagen, då även M från KAU kommer, för att ha det avslutande bedömningssamtalet.
Har pratat med en av mina handldare, och hon sa att det har gått bra för mig, och det finns inga problem, inga som skulle göra så att jag inte skulle få "inte godkänd", så man kan säga att jag är ganska klar nu!
Fattar inte riktigt att tre och ett halvt år har gått nu... Ett mål som varit så himla långt bort står jag nu precis framför. Konstigt...
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0