Överraskad!

Igår gjorde jag sista dagen på avdelning 12 som student! Nu har jag inget kvar att göra! Jag är klar!
Slutbedömningen gick jätte bra, och fina "betyg" fick jag oxå, man kan säga att jag är rätt nöjd!

Vid hemkomst stod Stora han och målade, och jag gjorde honom sällskap!
Efter ett tag ringde det på dörren, och Stora han gick runt huset för att se vem det var, och då va det M och L som stod där, och ville gratta mig till min examen... De kom med en jättefin blombukett!
Det var ju en vecka för tidigt, men L sa att hon ville vara först (!) Gud så gulligt av dem, jag blev verkligen jätte glad! Tyvärr hade jag inget att bjuda på, och vi skulle bort, så jag hoppas att de kommer nästa fredag när festen ska vara!
Men väldigt glad blev jag, gulligt av dem!
 Puss coh kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0