Påväg...

...Man skulle väl kunna säga att jag NÄSTAN är påväg till Götet nu. Jag har ju packat min handväska (ja, jag ska ha handväska..) med plånbok, tågbiljetter, en påse godis, telefon och kamera.. Så nu är jag nästan klar!
Känske ska jag ta med lite kläder oxå och tandborsten är klart..
                       
Jag måste nog säga att jag är en "mikro packare", tar inte gärna med något i onödan. Bara mna planerar innan vad som kan tänkas "gå åt" så behöver man inte packa massor.
Packningen ska rymmas i en vanlig ryggsäck, för det är väldigt bra att ha en sådan med sig när man ska på shoppingtur! När man handlat har man någon stans att lägga sina nyköpta saker, så att man inte går med alla påsar  i handen, och glömmer dem någon stans, när man ställt ner dem för att kolla något nytt "projekt".

Idag är det en solig härlig dag, och ganska varmt tror jag. Tyckte iallfall det när jag var ute och hämtade tidningen förut.
Härligt det skulle vara med fint väder, shopping, god mat i en av Sveriges trevligaste stad! Och en hel weekend oxå!

            

Nu måste jag fylla den där ryggan, får inte glömma passet bara!!!
Puss och krma Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Ha det så jätte härligt och vilken duktig packare du är till skillnad med mig...;)

Puss

2009-05-08 @ 18:41:41
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

Det hade vi verkligen!

Puss och kram

2009-05-10 @ 18:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0