Sista seminarit och målarmästare!

Idag har vi i våran  grupp haft vårat ALLRA SISTA seminarium! Tänka sig att det börjar bli mindre och mindre saker som ssk göras. Nu är det bara att få godkänt på praktiken, och mina två handledare har inte påtalat att det skulle luta mot ett inte godkänt, så nu är det bara att jobba på som tidigare!

När jag kom hem va det bara till att fatta målarpenseln, för "ballen" måste målas... Jag har fått i uppgift att måla "stommen" och sen bräder som sak "bygga in ballen", och det första är avklarat, men jag spar brädorna tills imorron. Några borde jag hinna med att måla innan jag åker ivag till Karlstad för praktik...
Nu är det bara tisdag, onsdag och fredag kvar, sen är även det avklarat!
GGGGGGGGGGGGGGÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!
Puss coh kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: Rosinskan

Lyckos dig som får måla så mycket balle....Puss!

2009-05-26 @ 20:21:10
Postat av: Lilla jag

Rosinskan:

Jag kan lova Dig att ballen blir väldigt omhuldad!

Puss och kram

2009-05-27 @ 19:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0