Trött....

Haft en jättebra dag på avd 12, och när den slutade vid 15, åkte jag direkt ner till mitt lilla tillhåll för att tjän extrapengar och jobbade några timmar!
Nu är klockan snart 21:40 och det är dags att stupa i säng... Jag är trött.............

Förresten! Jag fick ett stort G på min allra sista tenta, och med det kan jag tala om gott folk att jag inte haft en enda omtenta!
Nu är det bara "bedside" kvar, då man ska ha hand om en patient i tre timmar och sköta den själv, men det kommer gå bra det!
HURRA!
 Puss och kram Lilla jag

Kommentarer
Postat av: AM

Sedär ja! Då är du helt plötsligt tre år klokare, det gick väl undan;-) Grattis!!!

2009-05-05 @ 11:18:37
Postat av: Lilla jag

AM:

Faktist det har det! Även om man inte tyckt det ibland när man varit mitt uppe i det.

TACK!

Puss och kram Lilla jag

2009-05-05 @ 21:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0