Byggnadsarbetare

Jag har två byggnadsarbetare nere i källaren.. De borrar, hamrar, samtalar och svär. Tydligen är det inte bara att sätta upp några gipsplattor i taket. Det måste måttas, sågas, funderas och måttas lite igen innan man kan sätta dem på plats.
Men det kommer nog bli riktigt bra det där!
Ikväll ska vi ner till familjen M, men jag får inte pussa på min fästman, för jag hostar fortfarande.... Har pratat med frun i huset, och hon tyckte att det va ok att komma ner! Har inte träffat dem på jätte länge faktiskt...
Idag när jag var och handlade, köpte jag pepparkakor! Jag blev så inspirerad från igår när vi bakade pepparkakor, och det är inte så många kvar, så det kändes som om det va lika bra att fylla på lagret..

Idag tillbringade jag lite lite tid ute! Grejade i rabatten, och drog upp gamla slemmiga blad och blommor. De har liksom blommat över skulle man kunna säga! Med andra ord är sommaren slut nu..
Puss och kram Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0